//////

ZAMKNIĘCIE ZAWORU GŁÓWNEGO

Czerwiec 29th, 2015

Po zamknięciu zaworu głównego dalsze sprężanie ładunku w komorze wstępnej odbywa się pod działaniem tłoka sprężającego. Zawór wydechowy ma specjalną, kielichową konstrukcję o wspólnej osi z głównym zaworem ssącym.Sterowanie desmodromlczne zaworów cechuje się brakiem sprężyn zaworów, stosunkowo kosztownych i trudnych clo wykonania części rozrządu, zwłaszcza gdy chodzi o silniki o wysokiej szybkobieżności znamionowej. Zawory grzyb­kowe sterowane desmodromicznie, regulujące przepływ gazów przez cylindry, podobnie jak i sterowane klasycznie, otwierają się wskutek nacisku krzywek na popychacze, a zamykane są przez dźwignie odwodzące, napędzane od­dzielnymi krzywkami. Grzybek zaworu w okresie zamknię­cia zaworu dociskany jest do gniazda tylko wskutek nad­ciśnienia panującego w cylindrze .

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 7:55 am and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

error: Content is protected !!