//////

WYMAGANY DOCISK

Czerwiec 29th, 2015

Firma Cross Rotary Valve w chłodzonym powietrzem silniku jednocylindrowym, stosuje zawór obrotowy , wirujący dwa razy wolniej niż wał korbowy. Gazy prze­pływają równolegle do osi suwaka. Na wzmiankę zasługuje sposób uszczelnienia suwaka. W gór­nej części cylindra znajduje się przesuwna tuleja ze stoż­kowym otworem, która jest dociskana sprężynami do stoż­ka głowicy. Suwak ułożyskowany jest w głowicy prosto­padle do osi cylindra. Wymagany docisk tulei do głowicy, niezbędny ze względu na szczelność komory spalania, zapewnia ciśnienie gazów’ w cylindrze.

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 8:04 am and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

error: Content is protected !!