//////

PRZELOTOWE OTWORY W KADŁUBACH

Czerwiec 29th, 2015

Końce wału korbowego, wystające na zewnątrz skrzyni korbowej, wymagają skutecznego uszczelnienia — w celu uniemożliwienia wyciekania oleju ze skrzyni korbowej oraz zapobieżenia przenikaniu do niej zanieczyszczeń i wody z otoczenia. Wymagane uszczelnienie otworów przeloto­wych w skrzyni korbowej zapewnia się zwykle przez zakła­danie filcowych pierścieni uszczelniających lub samouszczel- niaczy (pierścieni Simmera). Przeważnie stosuje się po­nadto odrzutniki oleju na wałach korbowych ( ), zabezpieczające przed obfitym napływaniem oleju do wła­ściwych uszczelnień .

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 5:45 am and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

error: Content is protected !!