//////

ORYGINALNE ROZWIĄZANIA

Czerwiec 29th, 2015

Popychacz BORG-WARNER  wypełniany jest olejem podczas produkcji i nie wymaga uzupełniania ubyt­ków oleju. Luz zaworu kasowany jest przez sprężynę. Kiedy tłok przesuwa się ku górze, czyli wzrasta czynna dłu­gość popychacza, do komory pod tłokiem napływa olej przez jednokierunkowy zawór. Specjalne uszczelnienie zabezpiecza przed wyciekaniem oleju z popychacza. Popychacz GMC  jest stale dopełniany olejem. Na uwagę zasługuje smarowanie pod ciśnieniem stopki drążka popychacza.. Ory­ginalnie rozwiązana jest regulacja luzu w górnoza- worowym silniku DAIM- LER-BENZ z wałem roz­rządu w kadłubie. Silnik ma zwykłe popychacze, na­tomiast położenie dźwigni zaworu jest. regulowane hydraulicznie . Dźwignia zaworu osadzona jest na ośce z mimośrodem.

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 7:49 am and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

error: Content is protected !!