//////

ORYGINALNA KONSTRUKCJA

Czerwiec 29th, 2015

Oryginalną konstrukcją odznacza się silnik z rozrządem suwakowym, produkowany przez firmę Bristol Tramways & Carriage Co. Silnik ma dziewięć cylindrów o osiach równo­ległych, wbudowanych w układzie walcowym. Oś wału głównego jest również równoległa do osi cylindrów . Na wale głównym osadzona jest wahliwa tarcza połączona z tłokami za pomocą drążków zaopatrzonych w sworznie kuliste. Pod naciskiem tłoka wykonującego suw pracy tarcza przekręca się, czyli obraca i wał głów­ny. Suwak rozrządu ma kształt stożka z czterema parami kanałów gazowych biegnących równolegle do tworzących stożka. Podczas pracy silnika suwak obraca się osiem razy wolniej niż wał główny .Cylindryczny suwak obrotowy, projektu Alfreda Baer wbudowany jest prostopadle do osi cylindra. Suwak ma dwa kanały gazowe prostopadłe do jego osi. Podczas pracy silnika suwak obraca się cztery razy wolniej niż wał korbowy.

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 8:03 am and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

error: Content is protected !!