//////

OPÓŹNIENIE W DRUGIEJ FAZIE

Czerwiec 29th, 2015

Opóźnienie w drugiej fazie otwierania się zaworu powinno być jak najmniejsze, co pozwala na zmniejszenie wymaganej twardości sprężyn zaworowych. Przyspieszenie w pierwszej fazie nie pówinno przekraczać określonych wielkości ze względu na konieczność ograniczania sił masowych rosnących proporcjonalnie ze wzrostem przyspieszenia. Zwykle przyjmuje się stosunek 9 — PilPi = 1j5. . .3.Krzywki wału rozrządu. Ze względu na kształt, wśród krzywek wałów rozrządu stosowanych w silnikach spali­nowych rozróżnia się cztery odmiany: harmoniczne, styczne, wypukłe i wklęsłe .Krzywka harmoniczna, której bieżnia zmienia w sposób ciągły swą krzywiznę, daje najkorzyst­niejszy rozkład przyspieszeń za­woru w czasie.

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 7:43 am and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

error: Content is protected !!